دوره آموزش سئو و به همراه 5 تکنیک ساده برای آموزش سئو

Wiki Article

هدف نهایی ما داشتن فارغ التحصیل هایی خلاق، حرفه ای و پرتلاشه تا بتونیم با هم برای داشتن جامعه ای پویا قدم برداریم. لینک های مفید

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

به همین دلیل است که مطالب را از پایه تا پیشرفته در کلیه برنامه های دوره گردآوری می کنیم.

شاید فکر کنید که سئو فقط مزایا دارد و معایبی برای آن وجود ندارد! اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

ما توصیه می‌کنیم به دنبال روش‌های سئو کلاه سفید برای بهینه‌سازی عملکرد و رتبه‌بندی وب‌سایت خود باشید. درست است که این تکنیک یک راه طولانی است اما مطمئن باشید شما مزد طی کردن این راه طولانی را خواهید گرفت.

توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روش‌های افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید.

راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی هم می‌گویند.

گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین ابزارهای گوگل است. اگر هدف شما حرفه‌ای شدن استفاده از این ابزار را به خوبی یاد بگیرید.

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

با مطالعه این مطلب به یقین رسیدیم که برای موفقیت در تبلیغات کسب و کار خود باید سئو سایت را به بهترین روش ممکن انجام دهیم. به طور کلی می‌توان گفت اهداف سئو را به این صورت است: باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود، به ایجاد برند کمک می‌کند، ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، کمک می‌کند که سایت شما در رتبه بالایی از موتور جستجوگر قرار بگیرد، باعث افزایش فروش محصول و درآمد بالا برای صاحب سایت می‌شود و ابزاری خوب برای تبلیغات است.

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

توضیحات متا چیست؟ تگ توضیحات متا چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه میدهد که از چشم بازدیدکننده پنهان ...

اگر هم اینجا اشاره شده اشتباه هست و اصلاحش می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله «نرخ پرش چیست» رو مطالعه کنید.

ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که وقتی صفحه را کوچک و بزرگ می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری مثل موبایل و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.
این نظرات و سیاست‌های گوگل مخفی نیست. در زمان‌های مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از به‌‌روزرسانی‌ها چیست و در نهایت می‌خواهد به کجا برسد.

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

اولین مزیت سئو این است که شما می‌توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید. در واقع هنگامی که کاربران کلمات کلیدی موردنظر خود را جستجو می‌کنند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارند.

فنی هستند و به صورت مداوم اطلاعات خود را میتوانند به روز کنند.

من میخوام دو تا سایت متفاوت روی یک هاست راه اندازی کنم می خواسم بدونم نتیجه Search engine marketing تو گوگل چجوریه؟

البته یه تجربیاتی هم به صورت کاملا خصوصی فقط مخصوص این کلاسها تهیه شده که تقدیم خواهد شد ...

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

متاسفانه برخی از قیمت دوره ابزارهای حرفه ای سئو دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

تمامی این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر خارجی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به کار شما می‌آیند؛ پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

( Search engine optimisation (Search engine optimization) is the entire process of expanding the quality and quantity of Site website traffic by raising visibility of a web site or a web page to users of a web search engine. )

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

سئو کلاه سفید در نهایت نتیجه مطلوبی برای سایت شما رقم خواهد زد، اما به زمان زیادی برای رسیدن به آن مرحله نیاز دارید. یعنی شما برای جلو افتادن از رقبای خود باید زمان و تلاش بیشتری انجام دهید. برای آسان‌تر شدن سئو سایت می‌توان از انواع دیگری از سئو استفاده کرد که انرژی و زمان کمتری از شما می‌گیرند. در ادامه این روش‌ها را نام می بریم.

می تونید در این مورد راهنماییم کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم؟

Report this wiki page