برترین های پنج قانون جذب در قرآن اخبار شهری

Wiki Article

 همیشه تمرین کنید، برای خوب نگه داشتن احساس و ارسال ارتعاش مثبت به کائنات باید تمرین کنید، یکی از قوی ترین راه ها برای آنکه کنترل ذهنتان را در دست بگیرید تمرین کردن است .

درست است که ما شما را در این مقاله به صورت کامل با این قانون مهم کائنات آشنا کردیم.

 قانون جذب یک قانون ثابت و دائما فعال است، که شما آن را باور کنید و چه نکنید، چه آن را بفهمیم و چه نفهمید این قانون برای تمام افراد کار میکند.

صدای ارتعاشی سریع‌تر به گرما، نور و سپس فکر تبدیل می‌شود

اصلی‌ترین مشکل قانون جذب این است که برای تلاش ارزش و اهمیتی قائل نیست

یک روش آسان برای تمرین تفکر مثبت، تجسم این است که از قبل آنچه که می خواستید را دریافت کرده اید.

مثبت بمانید و افکار منفی را از خود دور کنید. گاهی اوقات ذهن شما با افکار منفی مانند “تو شکست می خوری” یا “لیاقت چیزهای خوب را نداری” روبرو می شود. در این زمان ممکن است احساس کنید که این افکار منفی شما را احاطه کرده اند و به راحتی نمی توانید از آنها فرار کنید.

دقیقا مانند این میماند که شما ارتعاش یک خواسته و هدف را ارسال کنید و برای رسیدن به آن هیچ تلاشی نکنید.

به محض درخواست از کائنات ذهنتان انرژی و ارتعاش آن خواسته و هدفتان را ارسال میکند .

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

شما با قدرت کلامی که دارید می توانید درخواست خود را به کائنات بدهید، حرف زدن باعث می‌شود در خواستی که به کائنات می‌دهید دقیق تر و واضح تر منتقل شود. قدرت کلام تان را مثل افکارتان در اختیار بگیرید و راجب تمام خواسته و اهدافی که دارید با خودتان یا دیگران حرف بزنید .

در این حالت شما باید ذهنیت خود را تغییر منبع دهید و باور کنید که لیاقت آنچه را که می خواهید دارید. تنها در این زمان است که می توانید به خواسته های خود برسید. پس وقت آن است که خود و آرزوهای تان را باور کنید.

کتاب های زیادی در زمینه قانون جذب نوشته شده است. اما قصد دارم بهترین و کاربردی ترین کتاب ها در این زمینه را به شما معرفی کنم.

استر هیکس می‌گوید: هر فردی جنبه‌های تجربیات خودش را پدید می‌آورد. ما در طول زندگی، خودکنترلی کامل روی سلامت خودمان داریم و هیچ تصادفی وجود ندارد.

Report this wiki page